onsdag 28 september 2011

Längesen...

Nu var det jätte längesen jag använde denna bloggen :-S Men nu tänkte jag att jag skulle bli lite bättre på det och lägga upp bilderna på alla naglar jag gör... Så här kommer en del från den sista tiden ;-)

Förlängning Franska Manikyr med silver dekor

Förlängning Fransk Manikyr men blomdekor

Förlängning Svart lack men blomdekor



Förlängning Fransk Manikyr men sten dekor

Bild 1 Förlängning Naturell Med 3D dekor
Bild 2 Förlängning fransk Manikyr med rosa tipp

Förlängning Fransk Manikyr med 3D dekor


Förlängning Fransk Manikyr med 3D dekor och silver dekor

Förlängning med lilla lackad Franskt och svart dekor

Förlängning med röd lackad Franskt och svart dekor

Förlängning Fransk Manikyr med dekor stenar och silver rand

Bild 1Förlängning Men skimerlack och silver svart dekor
Bild 2 Förlängning Med rött lack och blomdekor

Bild 1 Förlängning Fransk Manikyr med rosa tipp och silver dekor
Bild 2 Förlängning Fransk Manikyr med svart och silver dekor

Förlängning Fransk Manikyr men svsrta stenar och svart dekor rand


Här var lite av naglarna jag gjort på sista tiden :-)

Ta hand om er!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar